"Nem ehetünk meg mindent, csináltunk hát olyat, amit (szinte) mindenki megehet.
2012-ben egy diétával és az akkoriban felismert ételérzékenységekkel kezdődött, aztán egy bloggal folytatódott.
A blogon publikált jogász, dietetikus, szakács, orvos, életmódváltó, gasztroblogger és persze mi. Receptek, tanácsok, mintaétrendek, felmérések, sajtóanyagok, országos jótékonysági rendezvény - mindez akkor még hobbiként, azzal a céllal, hogy másoknak könnyebbé tegyük a váltást, kapaszkodót, információt adjunk, megosztva velük az általunk is bejárt út tapasztalatait.
Újságírókként jól tudtuk, életmentő tud lenni, ha tudatosul az emberben, nincs egyedül, hogy van, akihez fordulhat, és milyen sokat segít, ha valaki megmutatja, merre az előre.
2013-ban alapítottuk a céget, és 2014-től már saját márkával léptünk a piacra. Nagy ugrás volt ez az élelmiszeripari ismeretlenbe két újságírónak és egy mérnöknek. De olyan társakat és szakembereket találtunk ehhez az úthoz, akikkel együtt kiderült, hogy meg lehet ezt is csinálni - nem is akárhogy.
A névválasztásnál egy biztos volt - legyen olyan a márkanév, mint mi: szórakoztató, játékos, belevaló, iránymutató, bátor. Így jött a Majomkenyér. Ez volt a cél, akkor is, amikor a termék mai dizánját kialakítottuk a grafikusunkkal - és ez a dizájn lett az, amire az Élelmiszer szaklap főszerkesztője, azt mondta: "Baromi finomak a termékeitek, a dobozaitok pedig olyanok, mint egy lemezborító. Ez egyszerre bátor és nagyon vagány". Az egyik diszkonlánc beszerzője pedig nemes egyszerűséggelcsak annyit mondott, amikor megismerte a termékeket: "Ez cool".